26 Mart 2012 Pazartesi

Boyner Mağazacılık

Net Satışlar


194 milyon TL, tahminimizin %3 üzerinde, bir önceki çeyreğe göre %21 yükseliş, bir önceki yıla göre %22 yükseliş

4Ç11’de 4 Boyner mağazasının açılması ile birlikte 2011 sonu itibarıyla toplam mağaza sayısı 68’e ulaşırken Boyner’in satış alanının da 131.500 metrekareye yükselmesi sayesinde (Çarşı mağazaları dahil edildiğinde) satış gelirleri tahminimizle uyumlu gerçekleşti ve 4Ç11’de bir önceki yıla göre %22 artışla 194 milyon TL oldu. Metrekare başına satışlar, şirketin alt gelir grubu için Çarşı mağazalarını açma stratejisi göz önüne alındığında bir önceki yıla göre yatay kalarak 5020 TL civarında gerçekleşti.

FAVÖK 18 milyon TL, tahminimizin %1 üzerinde, bir önceki çeyreğe göre %191 artış, bir önceki yıla göre %16 artış

FAVÖK marjı da tahminimizle uyumlu gerçekleşti ve 4Ç11’de 4Ç10’a göre 49 baz puanlık hafif düşüşü yansıtacak şekilde %9,3 oldu. Faaliyet gideri/satışlar oranı ise 4Ç11’de bir önceki yıla göre 1,1 yüzde puanlık artışla %32,6 oldu. Buna göre şirketin tüm yıl için FAVÖK marjı 2010’da kaydedilen rakamın 32 baz puanın altında gerçekleşerek %6,8 oldu.

Net Kâr

12 milyon TL, tahminimizin %16 üzerinde, bir önceki çeyreğe göre %360 artış, bir önceki yıla göre %72 artış

Şirket 4Ç11’de 12,3 milyon TL net kâr açıkladı (bir önceki yıla göre %72 artış). Net kâr, diğer faaliyetlerden elde edilen gelir kalemi altında gösterilen Beymen anlaşmasından sağlanan marka lisansı gelirlerinin tahminlerin üzerinde olması sayesinde 10,6 milyon TL olan tahminimizin ve 9,4 milyon TL olan piyasa beklentisinin üzerinde gerçekleşti.

0 yorum:

Yorum Gönder